NOWOŚCI
KOLOROWANKI
PLANER A5
AKCESORIA
OUTLET
Najczęściej zadawane pytania
Poniżej przygotowaliśmy zestaw odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Mamy nadzieję, że rozwieją większość wątpliwości. Jeśli nie ma interesującego Cię pytania, to napisz do nas na sklep@krainawzorow.pl
Aby złożyć zamówienie, wystarczy dodać wybrane produkty do koszyka i przejść do procesu zamówienia. Następnie wybrać formę przesyłki i przejść do płatności, uzupełnić dane do zamówienia i wybrać płatność Blik, Szybki Przelew internetowy lub Przelew Tradycyjny. Zaznaczyć akceptację regulaminu i kliknąć Kupuję i płacę. Po opłaceniu zamówienie trafia do realizacji. Po spakowaniu i wysłaniu przyjdzie mail z potwierdzeniem wysłania zamówienia. I teraz wystarczy tylko czekać na przesyłkę 🙂 Wysyłamy w ciągu 24 godzin, dostawa zwykle jest w 1-2 dni.
Najczęściej stosowana jest płatność Blik, ponieważ jest szybka, sprawdzona i skuteczna. Do wyboru jest również Szybki Przelew Internetowy, czyli przelew przez bank i jest on również natychmiastowy. Czyli zamówienie od razu po tym przelewie zyskuje status “opłacone”. Kolejny przelew to Przelew Tradycyjny, czyli wyświetla się numer konta do przelewu i trzeba to zrobić “ręcznie”, to znaczy albo samemu przez bank internetowo, albo w placówce. Jest także możliwa płatność za pobraniem, czyli płaci się gotówką lub kartą kurierowi przy odbieraniu paczki.
Paczkomat InPost, Paczka Orlen, DPD PickUp, DHL Pop Box, Kurier InPost, Kurier InPost opłata za pobraniem, Kurier FedEx, Kurier FedEx oplata za pobraniem i wysyłka za granicę.
Tak, wysyłamy za granicę po wcześniejszym ustaleniu. Wystarczy skontaktować się mailowo: sklep@krainawzorow.pl lub poprzez Instagram, TikTok lub Facebooka i omówimy formę i cenę przesyłki.
Tak! Darmowa dostawa jest dostępna dla zakupów powyżej 200 zł.
Można skontaktować się mailowo: sklep@krainawzorow.pl lub poprzez Instagram, TikTok lub Facebooka, Messengera.
Tak, jest taka możliwość. Proszę o kontakt na sklep@krainawzorow.pl



